Thursday, February 12, 2009

Gary Sweeten in Denmark


For my friends who wish to pray for my upcoming trip to Norway and Denmark, here is the schedule. Add Image

Ja, her kommer en pdf fil som indeholder programmet.
Vi begynder mandag morgen i København og tirsdag morgen i Silkeborg.
Jeg er med begge steder.
Der er tolk på i København – jeg har ikke arrangeret noget i Silkeborg pt. Jeg regner ikke med du skal tolkes.
Gina vil gerne hjælpe med overnatning. Lige nu har jeg ikke besluttet hvordan vi kommer fra København til Jylland. Måske med aftentog. Så har vi tid til at sidde og snakke.
Jeg regner med du har kontakt med Gary i forbindelse med norgesarrangementet så du får noget på plads med rejseplanerne. Hvad forestiller du dig?

Mange hilsner

Peder Poulsen
Familierådgiver, cand. theol.
Midgaardsvej 4, DK 8920 Randers NV
Tlf/SMS 2043 6732
http://www.farmen.info/

Gary Sweeten

No comments: